Rólunk

A Fleurop-Interflora a világon piacvezető, Európában pedig az egyik legkedveltebb szolgáltató a virágküldés terén. 170 országban mintegy 70.000 partnerüzletünk segít abban, hogy a megrendelt virágcsokrok és egyéb ajándékok időben és kiváló minőségben jussanak el a címzetthez.

A Fleuropot 1908-ban alapították Max Hübner Berlinben, majd 1946-ban az amerikai FTD-vel és a brit Interflorával együttműködésre lépve Fleurop-Interflora néven új szervezetté alakult azzal a céllal, hogy a világ minden részére kézbesítsen virágküldeményeket.

Ma a Fleurop-Interflora több mint 25 millió rendelést dolgoz fel évente. Míg a múlt század első felében a távírókészülék volt az egyetlen eszköz, amivel virágrendelést le lehetett adni, addig ma a vállalat a legfejlettebb távközlési technológiával dolgozik, ezáltal garantálva a szolgáltatás gyorsaságát, pontosságát és magas színvonalát. Rendelését leadhatja telefonon, faxon, e-mailben, online vagy személyesen.

Cégünk Magyarország területén közel 100 virágbolt segítségével közvetíti a virágrendeléseket, ezért természetesen a megrendelt csokor még aznap kiszállításra kerülhet, figyelembe véve a munkaszüneti napokat és a hétvégét (vasárnap zárva vagyunk).

Fontos információk

Szállítás

-Amennyiben az adott település a legközelebbi bolttól 20 km-es távolságon kívül van, kérjen a kiszállításra egyedi ajánlatot.
-Kórházba történő szállítás esetén kérjük, jelezze a kórterem és szoba számát is.
-Szállodába történő szállítás esetén kérjük, jelölje meg a szobaszámot és a vendég(ek) nevét (utazási iroda). A kézbesítés a szálloda recepcióján történő átadásig garantált.
-Táborhelyekre, katonai bázisokra, csónak- és hajókikötőkbe vagy repülőterekre történő kiszállítást nem tudunk garantálni.
-Speciális rendelések esetén kérjük, lépjen velünk kapcsolatba.
-Amennyiben nem találja az Ön által keresett várost a szállítási területeknél, kérjen árajánlatot.

Árak

Vegyék figyelembe, hogy a virágárak évszakonként és területenként változnak. A Fleurop-Interflora éppen ezért a kézbesítés napján lévő, az adott virágüzlet áraihoz igazodik. A Fleurop-Interflora virágpiaci árai tartalmazzák a helyi virágüzlet kézbesítési árát és a helyi adót is. A teljes összeg megfizetése akkor is kötelező ha a címzett megtagadja a virág átvételét.

Fizetés

Áutalással
Fleurop-Magyarország Kft.
Bank: OTP Bank
Bankszámlaszám: 11713036-21168035
külföldről:
IBAN: HU05 1171 3036 2116 8035 0000 0000
SWIFT: OTPVHUHB

Postai csekken alábbi címre(rózsaszín csekken, melyet a postán igényelhet):
Fleurop-Magyarország Kft., 1136 Budapest, Hollán Ernő u. 13-15. II/3.

Mindkét esetben kérjük beírni a "megjegyzés" rovatba a rendelés számát, valamint az Ön nevét, telefonszámát.

A banki átutalás bizonylatát vagy a postai csekk feladóvevényét (a megrendelés számával) kérjük elküldeni faxon a (06 1) 239-3842-es számra vagy e-mailen PDF formátumban erre a címre: info@fleurop.hu

A megrendelést függőben tartjuk mindaddig, amíg a befizetés igazolása be nem érkezik irodánkba. Ezt követően tudjuk teljesíteni az Ön által leadott megrendelést.

Bankkártyával is fizethet online az oldalon vagy telefonon vagy e-mailben. A kártya számára, a lejárati dátumára és biztonsági kódjára van szükségünk a terheléshez.

PayPal online fizetési lehetőséget is biztosítunk vásárlóinknak. A PayPal a világon a legelterjedtebb módszer a biztonságos internetes fizetéshez. Amennyiben rendelkezik PayPal számlával, az internetes vásárlások során még arra sincs szükség, hogy bankkártya-adatait minden egyes vásárláskor megadja.

Pénzt visszafizetni csak akkor áll módunkban, ha egyértelmű, hogy cégünk hibázott és semmiképpen sem szeretné a megrendelő a virág kiszállítását. Ha a szállítás elmarad a mi hibánkból, minden esetben felajánljuk a csokor kiszállítását egy új időpontban, egy bocsánatkérő csokorral együtt. Természetesen előfordul, hogy hibázunk, hiszen mi is emberek vagyunk, de igyekszünk minden esetben jóvátenni azt és megbékíteni a kedves vevőt.

Rendelés visszaigazolása Minden megrendelés leadása után pár perccel Önt e-mailben fogjuk értesíteni a rendelés elfogadásáról, a rendelés referencia számával és a megrendelt virág részletes adataival. A visszaigazoláson látni fogja az Ön által említett terméket, az árat, a kézbesítés napját és a címzett illetve a megrendelő címét. Ha nem kapná meg a visszaigazolást ne várjon, azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot!

Garancia

A vásárlói elégedettség nagyon fontos számunkra. A garancia biztosítja a rendelések időben történő kézbesítését és az első osztályú, kifogástalan minőséget. Minden csokor, virágösszeállítás friss és természetesen személyesen kézbesítjük azokat.

Garantáljuk minden Fleurop-Interflora rendelés lelkiismeretes kézbesítését. Garanciánk a következőkre terjed ki:

-a megrendelt termék kézbesítése a virágüzlet által,
-friss és tökéletes állapotban,
-a kívánt napon,
-a Fleurop-Interflora virágüzlete által adott árajánlat alapján.

Amennyiben a címzettnek bármilyen panasza van, kapcsolatba léphet a kiszállító Fleurop-Interflora virágbolttal vagy a központi irodával 09.00 - 17.00. óra között, alábbi telefonszámon: 288 06 34. A kiszállító garantálja a kiszállított árú minőségét legalább 3 napra - 72 órán át a kiszállítástól számítva, és kicseréli az árut ha azt visszaviszik a boltba minőségre vonatkozó panasszal.
Ez a garancia az Ön biztosítéka arra, hogy rendelését szeretettel és odafigyeléssel teljesítjük, és hogy csak kiváló minőségű terméket használunk fel ehhez. Ha mégsem lenne megelégedve a minőséggel, a szállítással, kérjük a kiszállítástól számított 5 napon belül jelezze ezt. Minden rendelést kizárólag a Fleurop-Interflora szervezet tagjai kezelnek és továbbítanak. Természetesen minden, a rendelése teljesítéséhez szükséges információt bizalmasan kezelünk és nem adjuk ki harmadik félnek.
A virágok időszakos termékek, éppen ezért közülük nem minden kapható az év minden napján a virágpiacon, tehát a Fleurop-Interflora internetes piacán sem.
A különleges virágok minden üzletben való kaphatóságáért nem tudunk állandó garanciát biztosítani, különösen ha a rendelést rövid határidőre kérik.
Előfordulhat, hogy a csokor nem teljesen egyezik meg a weboldalon kiválasztott csokor képével, de virágosaink igyekeznek a színt és a formát tartani. Ha abban is változtatnának, annak nyomós oka lehet és csak azért teszik, hogy vevőink elégedettek legyenek. Mindemellett, minden Fleurop-Interflora csokor egy műalkotás, minden esetben friss virágokból készül és egyedi.
A virágok legtöbb esetben váza nélkül kaphatóak, de ha Ön vázával szeretné, kérjük jelezze a megjegyzés rovatban vagy vegye fel velünk a kapcsolatot. A Fleurop-Interflora online virágpiacán vannak olyan virágok, amik vázával együtt szállítandóak - azok egyértelműen meg vannak jelölve.

Virágküldeményének kézbesítése

Általános

A címzett távolléte esetén a virágkézbesítő telefonszámmal ellátott névjegykártyát hagy a helyszínen, amin bármikor elérhető, illetve egy későbbi időpontban megpróbálja a címzettet ismét elérni telefonon. Abban az esetben, ha 24 óra után is lehetetlennek tűnik a kézbesítés, a kézbesítő értesít bennünket, illetve általunk Önt telefonon vagy e-mail-en keresztül. A virágkézbesítő egy harmadik személy bevonását is igénybe veheti (pl. szomszéd, recepciós, portás, temetési dolgozó...stb.), ha elég megbízhatónak látszik, hogy továbbadja a címzettnek.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a kiemelt virágos ünnepeken (Nőnap, Anyák napja, Valentin nap) a magas megrendelésszám miatt nem tudjuk garantálni a délelőtti/délutáni szállítást!!

Idő

Pontos időre történő kiszállítást csak esküvőre és temetésre tudunk vállalni. Minden esetben a kért napon kerül kiszállításra a virág! Megértésüket köszönjük!
A pontos időre történő kézbesítés csak abban az esetben lehetséges, ha azt előzetesen ügyfélszolgálati osztályunkon egyeztette.
A rendelések a szállítás előtt két napig törölhetőek a rendelési referenciaszám feltüntetésével ügyfélszolgálatunknál.
Ezen idő letelte után, de még a szállítás előtt csak különleges esetekben lehet módosítani a rendelésen, de az ellenérték visszatérítését nem tudjuk garantálni.

Törzsvásárlói szabályzat

Hogyan és hol használható a Törzsvásárlói Kártya?
A törzsvásárlói kártya a kibocsátástól számítva határozatlan ideig érvényes. A kedvezményre való jogosultságot a törzsvásárlói kártya felmutatásával lehet igazolni. A kedvezményre csak a kártya tulajdonosa jogosult. A kártya Magyarország területén közel 80 boltunkban használható. Weboldalunkon a boltok neve mellett láthatja, hogy melyik elfogadó hely és melyik nem az.

A kedvezmények részletes ismertetése
A kártya 10 % kedvezményre jogosítja a kártya tulajdonosát virágvásárlás esetén.
Virágküldésre nem használható a kedvezmény.
Ha az adott virágüzlet másként nem rendelkezik, a kártya kedvezménye nem vonható össze más akciókkal, vagy egyéb kedvezményekkel.

Elveszett, vagy megrongálódott kártya pótlása, cseréje
A vásárló jelzi az adott virágüzletben (ahol az első kártyát kapta) kártyaigényét, kitölti újra a regisztrációs lapot és átveszi az új kártyát.

A Törzsvásárlói Rendszerben való részvétel feltételei
A program törzsvásárlója lehet bármely természetes személy. A 18. életévét be nem töltött személy szülője, vagy gondviselője írásbeli hozzájárulásával válhat a program törzsvásárlójává.

Adatok kezelése és védelme
A regisztrációs adatlap aláírója aláírásával kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy a kártyaigénylő lapon megadott adatait, valamint a kártyával végrehajtott törzsvásárlói tranzakciók adatait a Fleurop Magyarország Kft. saját üzleti tevékenysége fejlesztése érdekében felhasználja és direkt marketing ajánlataival megkeresse.
A Fleurop Magyarország Kft. kijelenti, hogy az adatokat más adatkezelők részére nem továbbítja, és más adatkezeléssel nem kapcsolja össze. A Fleurop Magyarország Kft. a kártyabirtokos törzsadatait az adatvédelemre vonatkozó, hatályos törvényi előírások betartásával tárolja és dolgozza fel. Az adatszolgáltatás önkéntes.

A Fleurop Magyarország Kft. nem felel a kártyákkal kapcsolatos visszaélésekért, valamint a kártya elvesztése, ellopása, megsemmisülése, megsérülése miatti károkért.
Ez a szabályzat teljes körűen érvényteleníti a korábbi szabályzatok rendelkezéseit.
Tekintettel arra, hogy a Fleurop Magyarország Kft. jelen programmal a törzsvásárlók részére egyoldalúan, ellenszolgáltatás nélkül nyújt kedvezményt, a Fleurop Magyarország Kft. fenntartja magának a jelen általános részvételi feltételek egyoldalú módosításának a jogát azzal a feltétellel, hogy az esetleges változásról a törzsvásárlókat tájékoztatja.
Amennyiben kérdése vagy észrevétele van a törzsvásárlói rendszerrel kapcsolatban, kérjük, forduljon központi irodánkhoz, ahol munkatársaink készséggel segítenek Önnek.

hétfő-péntek: 09.00-17.00 óráig

szombat: 10:00-13:00 óráig

vasárnap: zárva

Telefon: 06-1-288-0634,-35

E-mail:

Kellemes vásárlást és örömteli kikapcsolódást kívánunk!
Fleurop Magyarország Kft.