Virágküldés – Szállítási feltételek

Virágküldés 3 órán belül. Gyors kiszállítás virágküldő szolgálatunk segítségével

Hétköznapokon 9-17 óra között akár 3 órán belül is lehetséges a virágküldés.
Sürgős megrendelés esetén virágküldő szolgálatunk központi telefonszámán
is nyugodtan érdeklődhet: (06-1) 288-0634

Garantáljuk minden Fleurop-Interflora virágküldő szolgálaton keresztül leadott megrendelés lelkiismeretes kézbesítését. Garanciánk a következőkre terjed ki:

  • a megrendelt termék kézbesítése a virágüzlet által,
  • friss és tökéletes állapotban,
  • a kívánt napon,
  • a Fleurop-Interflora által adott árajánlat alapján.

Szállítási feltételek

A virágküldés gyorsasága függ a kért virágoktól és azok mennyiségétől, a szállítási címtől, és a kiszállítás időpontjától. Virágküldő szolgálatunk virágüzletei a legfrissebb virágokkal és kiegészítőkkel dolgoznak. Így a címzetthez a legfrissebb virág jut el a virágküldés során, garantálva a Fleurop-Interflora virágküldő szolgálat minőségi követelményeit.

Megrendeléséről egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal. A megrendelést függőben tartjuk mindaddig, amíg a befizetés igazolása be nem érkezik irodánkba. Ezt követően tudjuk teljesíteni az Ön által leadott megrendelést.

Nem tudjuk garantálni a szombat délutáni, vasárnapi és munkaszüneti napokon történő kiszállítást.
A délelőtt/délutáni kiszállítást nem tudjuk garantálni nagy napokon (pl. Nőnap, Valentin nap, anyák napja).

Virágok

A virágok szezonális termékek, ezért bizonyos fajták nem mindig kaphatók a virágüzletekben, beleértve a Fleurop-Interflora online Virágpiacot is.

Nem tudjuk garantálni, hogy egy adott virág a világ minden virágüzletében állandóan kapható, különösen akkor, ha azonnalra kérik a kiszállítást. A Fleurop-Interflora csokor ezért némileg eltérhet az online boltban láthatótól. Azonban minden Fleurop-Interflora csokor igazi alkotás, amelyet friss virágokból külön Önnek állítunk össze prémium Fleurop-Interflora üzleteink egyikében, és biztos lehet abban, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy a csokor színben és formában megfeleljen az interneten, a képen láthatónak.

A virágok legtöbb esetben váza nélkül kaphatóak, de ha Ön vázával szeretné, kérjük, jelezze a megjegyzés rovatban vagy vegye fel velünk a kapcsolatot. A Fleurop-Interflora online virágpiacán vannak olyan virágok, amik vázával együtt szállítandóak – azok egyértelműen meg vannak jelölve.

Előfordulhat, hogy az Ön által kiválasztott településre nem tudunk szállítani, ebben az esetben a legrövidebb időn belül tájékoztatjuk erről és amennyiben már kifizette a terméket, azonnal visszafizetjük Önnek.

Szállítás és visszaküldés

  • Kérjük, gondosan ellenőrizzék, hogy a szállítási cím, beleértve a helyi telefonszámot is, pontos és hiánytalan.
  • Nem vállalunk felelősséget azért, ha a küldeményt nem sikerül, vagy nem sikerül időben kézbesíteni a helytelen vagy hiányos cím miatt.
  • Ha nincs címzett, munkatársunk megpróbálja a küldeményt kézbesíteni, és ott hagy egy névjegykártyát, és később megpróbálja telefonon elérni a címzettet. Ha munkatársunk nem tudja átadni a virágot és nem tudja a címzettet a kézbesítési kísérlet után 24 órán belül elérni, munkatársunk tájékoztat bennünket a sikertelen kiszállításról, és Önt vagy telefonon, vagy emailben tájékoztatjuk a sikertelen kézbesítésről.
  • A kiszállítást végző munkatársunk jogosult a virágokat más olyan, megbízható személynél vagy helyen hagyni (pl. szomszéd, recepciós, portás, ravatalozó stb.), akitől vagy ahol a címzett feltételezhetően megkapja a virágokat. Ugyanez érvényes az egyéb olyan dolgokra is (kísérőkártya, ajándéktárgy stb.), amelyek átadásáról az adott esetben megállapodtak.
  • Ha a címzett ok nélkül nem hajlandó átvenni a virágot, a teljes díjat ki kell fizetni, amelyet munkatársunk kiszámláz.
  • Különleges rendelések vagy kérések esetén kérjük, lépjenek velünk kapcsolatba.
  • Konkrét időpontra történő garantált kiszállítás csak a vevőszolgálati részlegünkkel történő előzetes egyeztetés esetén lehetséges.
  • Csak temetés esetén garantálható a kiszállítási időpont. Ezért kérjük a feladót, hogy a megrendelőlap „Szállítási adatok” részében a lehető legpontosabban adja meg a szállítási időt.
  • Kórházba történő kiszállítás esetén kérjük megadni a részleget és a szobaszámot, ha csak lehetséges. A küldeményt csak a kórház recepciójára juttatjuk el.
  • Szállodába történő kiszállítás esetén kérjük megadni a szobaszámot és a vendég(ek) (csoport, házaspár stb.) nevét. A küldeményt csak a hotel recepciójára juttatjuk el.
  • A kemping, katonai bázis, hajó, tengeri kikötő és repülőtér nem minősül garantált szállítási címnek. Kérjük, gondosan ellenőrizzék, hogy a szállítási cím, beleértve a helyi telefonszámot is, pontos és hiánytalan.
  • A megrendelés elfogadása mindig a kiszállítási országban érvényes munkaszüneti napoktól és munkaidőtől függ.
  • Nem tudjuk garantálni a szombat délutáni, vasárnapi és munkaszüneti napokon történő kiszállítást.

Garancia a virágküldésben

Amennyiben a címzettnek bármilyen panasza van, kapcsolatba léphet a kiszállító Fleurop-Interflora virágküldő szolgálat központi irodájával hétköznap 09.00 – 17.00, szombaton 10.00 – 13.00 óra között, az alábbi telefonszámon: (06-1) 288-06-34.

Virágküldő hálózatunk garantálja a kiszállított áru minőségét legalább 3 napra – 72 órán át a kiszállítástól számítva, és kicseréli az árut, ha azt visszaviszik a boltba minőségre vonatkozó panasszal.

Ez a garancia az Ön biztosítéka arra, hogy rendelését szeretettel és odafigyeléssel teljesítjük, és hogy csak kiváló minőségű terméket használunk fel ehhez. Ha mégsem lenne megelégedve a minőséggel, a szállítással, kérjük a kiszállítástól számított 3 napon belül jelezze ezt.